Take it off

Goddag!
Kan ju berätta om min helg till att börja med.  När ja gick hem ifrån skolan i fredags eller rättare sagt åkte så tänkte ja att de skulle bli en lugn fredag och ja skulle bara vara hemma själv och ta de lugnt eftersom ja ville vara på top på lördagen. Men jag började frysa hemma så de fick bli bastu å grogg i sätter, vilket var riktigt trevligt!
På lördagen så fick jag mig lite mat, spela ping pong å lite sånt innan jag och linnéa drog hem till mig. Där fick de bli en powernap pga dålig nattsömn. Sen bar de iväg till ekshärad och spela match som vi förlora. Trött och lett drog jag iväg hem till anna och gjorde mig iordning, sen mötte ja upp markus och senare drog vi iväg till simon på kalas. Hade ganska trevligt ändå.
Vaknade och vi drog iväg och åt mat sen bar sen hem till sörby på film,chips å mys :)
Vid sex tiden drog ja iväg till hagfors och hade mys med mamma, såg på en shopaholics bekännelser och åt massa godis!
Idag är de måndag igen och jag längtar redan till nästa helg! Förkylningen sitter kvar så de får bli att kolla på innebandy istället för att träna ikväll... men de funkar de också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0