love the way you lie

nu var de länge sen igen , skräll!
Har hänt en hel del denna helg, i fredags tog jag och sofie en tur på ut på "stan" och ja fick mig min jacka :p
Efter de var det drog jag och t hem till sara där vi spelade spel och hade trevligt innan vi gick till bryggan, sen fick de bli fyllemat hemma vid mig innan de va sovdags.
Lördag skulle jag sara tony å marcus iväg till sörby för att åka ring och båt tänkte vi så fick bli kycklingtallrik på värmullen innan vi drog iväg. slutade dock i nära döden upplevelse när vi skulle åka iväg då motorn på båten hängde sig, riktigt skakis blev man.
Vi vågade inte starta motorn igen så vi fick simma med den i land, herregud, aldirg mer.
När vi väl kom i land åkte vi och köpte mat, sen hem och gjorde iordning oss innan vi drog ner till sara igen där de väntades lite fest, hade riktigt kul tills de ballar som vanligt men men..

Söndag blev en bakis dag.

Idag är det måndag igen ja ska plugga lite körkortsteori sen kanske dra hem till pappa, den som lever får se.
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0