Pearly gates

Gud va ja stör mig på folk som håller på att klippa gräs å hamra å jag vet inte allt de håller på med när ja vill sova.......
Nu är jag iaf uppe eftersom ja fick inte sova längre!

Min helg var bra och kan inte klaga, just nu har ja ingen aning om vad ja gjorde men ändå.
Igår gick jag upp och iväg till körskolan och körde, efter de satt jag lite vid datorn och plugga. Efter att ja inte orkade det något mer drog ja hem men där var de strömavbrott så jag fick dra till mamma. Man blir ju helt handikappad när man inte har ström, hur klarade man sig förr i tiden ? ;s
Sen kom tony och vi åt sen drog jag iväg till vågbacken på träning, hem och duschade sen dorg vi iväg och spelade minigolf, notera att jag vann igen! förstår inte ;D haha
Efter de somna vi så stött!

Ikväll kommer moster hem:)  Men nu ska ja gå och plugga lite..

Kommentarer
Postat av: sara

Kuuul :) måste få träffan peggsan. och dig såklart:D

2010-06-22 @ 15:32:38
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0