lone gunman

Tänk om de vore helg jämt, va livet skulle vara underbart =)
I fredags så va de skola sen drog jag iväg till ekshärad på match som vi vann, va riktigt gött. Senare på kvällen blev de vin :p
På lördagen så fick de bli sängen ett bra tag innan man orkade ta sig upp. Macke kom hit å vi drog och fick oss mat.
Han drog på fest och jag såg film med sara,marcus å tony, riktigt trevlig kväll:)
Soffan hela söndagen också i princip innan de va dags att dra hemåt, macke kom igen och denna gång drog vi iväg på innebandy å såg edebäcks a lag kvala, dock förlorade de efter förlängning, men de blev spännande som tusan.
Idag är vi lediga och det var meningen att jag å sandro skulle till karlstad och shopppa men ja kände imorse när ja skulle gå upp att ja orkar verkligen inte, så fick sova ut till 15:00 mycket välbehövligt.
Ska gå upp och få mig nått i magen och försöka börja plugga innan jag drar iväg på match, efter matchen blir en filmis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0