I Got Something To Say

oj så länge sen .. hmmm I helgen så Var det marknad och jag sara och mackan tog oss en tur på fredagen i det regniga vädret, sara drog hem och vi fortsatte hem och fikade, efter det möte ja upp tony vi köpte thaimat drog hem å mös innan sara å marcus joina oss, de blev kort och wii.
Lördagen drog vi ute vi 4 som umgicks kvällen innan, kollade marken ännu en gång, fast dock i stålande sol =)
Sen blev de grill hemma hos sara med lite folks, trevlig kväll som slutade super mysigt på älsklings balkong.
Söndagen kom inkrypandes, den blev lugn med chips, pizza, godis å cola. Var även ute och körde med morsan en sväng, det är lite svårt att köra med mamma när hon sitter och tittar på allt annat och är i en helt annan värld, notera att jag övningskör.
Jag har även börjat gilla söndagar! :)

En hel veckan (nästan) till har gått, har inte gjort något annat än svenska denna vecka läst och läst i Singoalla och nu har den äntligen utläst, redovisning imorn.  Idag har ja även lyckas få två prov gjoda, ett nationellt.  Har varit riktigt duktig denna vecka faktist.
Tog bussen till sörby vid 2 idag, världens varmaste höll på att dö där ett tag men klarade mig.
Ska ut och springa med mackan sen och efter de ta en skönt bad och sova.
Jobbigt att sova utan fisen bara när man inte har sovit utan varandra på såå länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0