All the lovers

Sjukan igår gick sådär, vi prata en massa sen tog dom en massa provet usch va hemskt det är :( men med tårar i ögonen klarade jag det, fick en remiss till torsby så ska dit framöver.
Efter det tyckte jag att jag var värd lite kläder så ja beställde ett paket ifrån hm:)
Någon gång lite senare kom tony hem och vi drog hem till mor och tog kort på min gitarr å la ut den på blocket.
Senare drog ja med sara, josse å jossi på roadtrip, fick bli munkfors och majas, sen udde där det spökade på riktigt :s , sen lite bus, hade riktigt trevligt :)
Idag har jag inte gjort ett skit, sov länge på morgonen eftersom ja inte kunde sova inatt av värk.
Nu väntar ja på pizzan i ugnen och ska nog lite senare dra till madson och köpa lite pynt till lägenheten :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0