Life is a mystery

Ännu en helg är över, den kommer vi aldrig mer få uppleva, däni!
Blev skit taggad på fest och ville med till kd men min "sjukdom" eller vad ja ska kalla det sa emot! Istället blev det en hemma kväll med idol och mys med fisen. Va helt okej det med :)
På lördag morgon drog vi iväg till kd för att handla, blev dock bara ikea innan vi åkte hem igen, ovärt som faaaan..
Fast fick min gitarr såld iaf, de va gött.
Till råga på allt som fick vi bensinstopp i rannsäter på vägen hem och där stod vi tills några av mina snällla släktingar kom och räddade oss med bensin.
När vi kom hem fick de bli mat från värmullen och senare drog jag, sofie och malin iväg till sunnemo och hälsade på ange :)
Idag gick jag upp tidigt igen men denna gång för att dra iväg till ekshärad och spela match som vi vann 11-2 riktigt gött, firade med pizza och tony, nu ligger han och sover som en stock men ska snart väcka han tänkte ja då ja vill ha söndagsmyys nu!
Imorgon är skola igen, död åt det.
Tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0