Solo

gomorning!
Första dagen på höstlovet och ja fick mig en skön sovmorgon, har precis vaknat med ligger fortfarande kvar i sängen.
Har haft rätt slappt veckan innan också då vi hade projektvecka, blev bara en massa strul dock och ja mådde inte alls bra som vanligt de två sista dagarna,
så vi tog helg tidigt och ja gjorde ingenting, fredags tog vi de lugnt med chips godis å allt vad de innebär, lördags drog jag och tony till stan och kika i lite affärer, när allt hade stängt drog vi och kollade in en skön lägenhet på kasernhöjden, där skulle ja kunna tänka mig å bo alltså, jäkla va fint!
Efter de gick vi och handla en massa godsaker till bion vi skulle på, blev saw 3d. Den var inte lika läskigt som ja trodde den skulle va mest vidrig. När den va slut åkte vi hemåt, fick agera chaufför åt några som söp så kom ändå inte hem förrän 3 på natten, då va jag helt slut och vi somna bums.
Igår gjorde vi mat och hade mys till tvn och någon film, minns ej vad den hette.
Idag ska ja till sjukhuset och försöka få hjälp ...  hoppas de fattar något denna gång!
Får se hur det slutar men jag är riktigt nervös :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0