Why Can't I

Hade en lyckad helg, fredags blev de idolmys med emma, blev ett avbrott då jag var tvungen att skjutsa två pajaser, ett tag efter att vi kom hem kom även josse och jossi å och snackade :)
På lördagen drog ja iväg och hämta pappa och senare iväg till deje för att spela match, den slutade 17-0 till oss så inte spec mycket att skriva om :)   firade med hamburgare innan det var dax att skynda iväg hem och göra mig i ordning för att dra upp till ekshärad, där väntades kalas och det var en riktigt skön och rolig kväll, efterlängtat! :) tråkigt dock att folk måste börja hitta på saker att snacka om för att förstöra!!
Söndan vakna jag tidigt lite bakis men de funkade, älskling tog med mig till Milano och vi drog i oss nachotallrik, sedan drog vi ut på skyltsönda en liten sväng, var alldeles för kallt så tog inte lång tid innan vi drog till lakheden och sen hem till anders, kolla på ensam mamma och mös.

Imorgon är vi lediga och det gillar ja mycket!
Ska ta vara på dagen till att plugga, städa, diska och fixa en present, men känner ja mig själv rätt kommer ja ligga i sängen hela dagen och bara sova :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0