Monster

tjo!
I fredags kände ja mig nästan på topp inte ett illamående på hela dagen och inte ont i huvudet, hopppas det går framåt nu. Dock gick svenska provet som vi gjorde dåligt, hade ju inte kunnat tränat något :/  äsch de är väl bara att göra om livet går vidare:)
Slutade ganska tidigt så ja drog hem och storstädade och lagade mat innan ja drog iväg och hämta snos.
Vi drog iväg till sörby och hämtade min nya jacka som jag har beställt och sen vidare till backa för att byta däck, gick dock inte så bra så sommardäcken är fortfarande på.
Efter detta så tog jag med mig emma på innebandy,efter det en sväng hem till henne sen slutade det med att vi drog hit och spela buzz och snackade en massa :)
Senare skjutsade jag hem henne och skulle hämta tony i lakheden, i vågbacken höll jag på att köra på en älg så blev riktigt skakis.  Klarade mig iaf och när ja kom tillbaka igen så stod älgen vid vägkanten på samma ställe ;s Men vi kom hem oskada :)
Igår väntades 50 års kalas för tonys far, hade riktigt trevligt faktiskt.
Nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt som man ska göra på söndagar, ska nog gå ut och ta en pizza senare det är min plan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0