The downfall of us all

Helgen som gått har varit bra!
Fredagen drog jag och mor iväg till selma spa där vi spenderade våran dag, så jäkla gött, mådde som en kung!
PÅ lördan drog jag och tony iväg till karlstad och shoppade, fick mig inte så mycket men hade en trevlig dag ändå. Kvällen spelade vi lite poker.
Söndan så var vi iväg och firade tonys pappa, åt mat å grejer innan vi drog iväg hemåt där vi mös hela kvällen.
Riktigt bra slut på helgen.
Igår var jag i skolan en hel dag vilket jag inte har varit på hur länge som helst, efter de storhandlade vi och senare drog jag iväg och kikade på ett par skor som blev mina :)
Idag är det tisdag och jag är hemma pga att ja mådde inte alls bra inatt så stannade hemma istället, ska iväg till skolan senare när min lektion börjar.
Guuuuuuud ja vill bli helt frisk och mååååå bra igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0