If I had you

Tisdag idag och snart helg :)
helgerna är ju dom bästa och även denna har varit riktigt bra , fredags myste vi med thaimat och tvn och senare kom sara och marcus och det blev plump.
Dagen efter drog vi iväg på marknaden i filipstad, har aldrig varit på oxhälja som det kallas och det var en riktigt stor marknad må jag säga, köpte oss munkar och pizza innan vi drog hemåt.
På kvällen fick vi sällskap av några filurer och det var riktigt skoj :)
Söndagen följde jag med mamma till myra och sen till sörby för att mysa med en hundvalp, sen hem köpte nachotallrik och kollade på eclipse som jag blev riktigt besviken på, den va inge bra alls!
Igår gick jag på en lektion blev dålig så fick gå hem och ligga på soffan hela dagen, tog mig iväg på träning men orkade inte igenom den så tony hämtade mig och vi åkte hem.
Mår inte riktigt bra idag heller men har iaf varit i skolan och prövat studentmössor, shit att vi snart ska ta studenten, det kommer gå så jäkla fort.
Ska sova en sväng sedan dra iväg till dagens sista lektion.  En promenad ikväll vore inte helt dumt för mig tror ja , soffffe vill du med?  asch du kommer antagligen inte hinna se detta innan jag pratar med dig kanske men ändå.
tupplur vare ja, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0