rock to the beat

Jag hatar att må så här, nu har de hållt på i ca 4-5  veckor och jag orkar inte längre. Illamåendet blir bara värre och de finns inget att göra åt det.
Kan inte ens äta längre..
Blir hemma resten av dagen, ska sätta på sex and the city och försöka få i mig lite cheezballs.
Helgen har varit omtumlande, i fredags fick de bli en tur till karlstad för att hämta en kompis till tony, sara blev med och gjorde sällskap så ja slapp åka själv hem, åt mat på donken sen hem.
Lördagen pluggade ja sen åkte jag upp till min kära vän anna i ekshärad och vi festade lite, men dock kom mitt illamående igång och ja drog hem vi 12 typ .
Igår gjorde jag klart svenska uppgiften och kände att jag var tvugen att fira detta så vi drog iväg och köpte mat, nachotallrik, chips, choklad och cola och kollade på the blind side, den va riktigt bra som alla säger :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0