Hate to love

Påsk är över, och iår bröts traditionerna rejält..
Men den har ändå varit riktigt bra, jag gillar påsken.
Långfredan började med utgång, folkan blev och innan de var vi ett gäng hos mig, hade riktigt jäkla kul både på folkan och hemma, lyckad kväll!
Morgonen efter var dock inte lika lyckad som vanligt, klassisk bakfylla. Hinken brevid sängen.
När ja hade blivit tillräckligt människa så ja kunde stå på benen tog tony med mig till rastplasten i råda där vi köpte glass och satt i solen, och på kvällen drog till till svärföräldrarna och åt grillat.
Hela söndagen tillbringde vi hemma hos pappa i sörby, senare på kvällen hem till sara, grillade och spelade kort med några typer.
På annandagen drog vi till lakheden med svea så hon fick leka, och blev samtidigt bjudna på mat.
Sen hade vi en riktig myskväll, gjorde tacogratäng, spela kort på balkongen i kvällsolen, kikade på snabba cash innan vi somna :)
Idag började mitt påsklov och jag har inte stigit upp ur sängen ännu, försöker få tag på mamma så jag kan låna bilen och dra till kd men det verkar va helt omöjligt :(   Får se vad som blir istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0