Replay

Studiedag idag vilket betyder att ja ligger hemma i sängen, underbart. Har egentligen inte tid då ja måste plugga en massa men tog en paus ifrån något jag inte ens börjat med.
Ska dra iväg till styrkan snart tänkte jag och vara lite duktig, får se hur de blir med den saken.
Jag bara älskar att vara ledig!
Ser även en utväg och studenten närmar sig men stormsteg, inget sommarjobb verkar jag få tag på heller så vette tusan vad ja ska göra under sommaren..
Slängde även in en ansökan till högskola i Borås under veckan, kommer inte ta mig in men kan ju va kul att söka iaf :)
Annars händer det inte spec mycket i mitt liv än skola...
Till helgen blir det två dagars, studentfest på fredag och avslutning med innebandy och idrottsgala på lördag :)
Hela söndagen kommer jag förmodligen ligga helt dö i sängen.
Allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0