Safe

Tisdag idag , vart tog helgen vägen?  aja hade en underbar i vilket fall som helst. I fredags efter skolan drog vi iväg till karlstad för att shoppa, och hem kom vi med nedfällt säte och fullt med grejer i hela bilen.
Kom hem cirkus 11 då vi båda däcka i soffan.
Under hela dagen i lördags städade vi lägenhet och skruva ihop det nya utemöblerna på balkongen, sen satt vi ute och åt sen frukost på balkongen i solen, helt fantastiskt.
Under eftermiddagen blev det handling och senare drog vi iväg hem till sara där grillen var på, grillade, åt, satt ute å mös, drack lite öl, spela kort och senare bada vi badtunna, hur skönt som helst. Kom hem crikus 3 halv 4 :s även däck den kvällen.
Sov hur länge som helst under söndagen men när vi tillslut kom upp fick de bli en film och en lugn dag, satt ute i solen och pluggade lite innan jag drog iväg till styrkan och körde ett pass, som var riktigt jobbigt.
Senare kollade vi på luftslottet som sprängdes, åt nachotallrik och glass.
Igår gjorde jag ett prov och även klart projektarbetet så fick sluta ganska tidigt.
Soffan och jag tog oss en promenix till kaffestugan och åt glass. Sen satt ja hemma hos mor i några timmar innan ja drog hem.
Även idag slutade ja tidigt, sitter hemma och funderar på en tupplur, svea fisen ligger och sover så sött brevid mig och jag undrar om jag inte banemig ska göra desamma.
bebisen som börjar bli stor.
Har även en sjuk panik av att jag inte har något sommarjobb och ingen söker folk längre, för sent ute kallas det. Som vanligt......
Kommer bli en sjukt fattig sommar och ja kommer inte kunna göra ngt kul alls :(  jävla bajs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0