someone like you

Jag är tillbaka! Har haft full upp faktiskt så inte hunnit skriva.
I fredags efter jobbet fick jag ett mess och trodde att ngt allvarligt hade hänt, men istället var det bara en helt underbar överraskning, kom ut från jobbet och 10 min senare stod han där, mannen i mitt liv. Blev så himla glad, gjorde verkligen min dag och helg :D
Så hela den kvällen bestod av mys trots att det var ganska sent, började inte förrän två dagen efter så de va tur.
På lördagen hade vi bröllopsmiddag här, så vi hade en hel del att stå i men dagen gick riktigt bra och brudparet verkade ruskigt nöjda, det va så koosligt.
Även lördagskvällen när ja slutade spenderade jag med min älskling.
Igår började jag tidigt så var tvungen att säga adjö på morgonen eftersom han var tvugen att åka....  Men fick styrka och klarar nog den här sista veckan, idag är det nämligen endast en vecka kvar tills jag är hemma.
Har varit ledig idag och blev ivägskickad till ål för att köpa lite grejer till jobbet, var kul att få sig en sväng och du har jag varit i alla "städer" runt omkring här. Sedan gick jag, ida och karin på långprommenad i regnet, blev kallt där en sväng men skönt att röra på sig. Innebandyn börjar ju när ja kommer hem juu, måste börja träna!
Men nu ska ja sova, är en dag imorgon också och ju fortare den kommer desto fortare är ja hemma :)
Slänger in några bilder från bröllopet
Tårtbordet, plus malin, ida och karin
Brudens bukett, den va riktigt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0