all night

Började helgen som gick med seger mot hagfors och vi vann därmed serien och går upp i 3:an nästa år, sjukt kul! :) Firade med lagfest som blev riktigt lyckad och slutade kl halv 5 hemma i sängen.
kan ju bjussa på den fina segerbilden.
Lördag. vaknade skapligt bakis men inte så farligt ändå, tog oss en kort promenad och sen hem till morsan där jag fick reda på lite nyheter..
Riktigt omtumlande dag, fick sprängont i huvudet så orkade inte gå ner till sara och umgås heller som planerat, utan drog en sväng till lakheden och fick taccogratäng och resten av kvällen spenderade jag på soffan.
Söndag, gjorde allt annat än att plugga på provet som vi hade i måndags och därför presterade jag uselt men klarade mig iaf.
Nu är det onsdag och jag har precis duschat och gjort mig klar för skolan då jag får ett sms om att första lektionen är inställd, jippi nu får ja ligga kvar i sängen ett tag till.
Ikväll blir det zumba, hur nu det går eftersom träningsvärken efter attacken igår är inte att leka med :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0