don´t look back in anger

monday ..
Kan ju börja med att berätta resten av min helg, i lördags vaknade vi av att telen ringde och vi hade försovit oss, skulle ha varit hos t´s mormor och morfar på mat, vi skyndade oss iväg och fick värma maten :)
Va där ett tag och spelade kort och så innan vi drog iväg och handlade en massa gott som vi mös ner med till paranormal activity 2 (får alltid googla namnet) för övrigt så gillade jag inte den filmen eftersom jag fatta inte ett dugg, kopplingen mellan den och 1:an,men efter en hel del förklaring så fick jag tillslut förstå lite.
Senare kom sara och marcus, drog till ok köpte massa glass å maräng å sånt och kollade på freaky friday :p
I söndags möblera vi om i vardagsrummet, hämtade gardiner, handlade, kollade solsidan och någon konstig svensk film.
Idag vaknade jag av världens mens värk så stannade hemma från skolan, ska fixa lite här hemma tänkte jag, har tänkt det hela dagen men kommer inte ifrån soffan och den varma filten, ska bara läsa klart tidningen ja fick häromdagen sen börja diska!
Ikväll blir det träning, sjukt sugen på innebandy kände jag nu.
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0