Little house

Hejsan!
Helg efter en ganska så snabb och kort vecka ändå, i torsdags hade jag bara två lektioner varav 1 idrott så dagen gick ganska snabbt, sen kom pappa hit och jag hade gjort mat till oss så vi åt och så innan han drog hemåt, jag drog till styrkan och sprang.
Idag gick jag i skolan till 1 då drog jag raka vägen till styrkan för att göra mig slut, vilket jag gjorde också, solade och tränade innan jag drog iväg och hämta tony, när vi kom hem beställde jag en kycklingtallrik från värmullen, den satt rätt fint, mätt och belåten satte vi på en film, Due date. Råkade dock somna eftersom jag var så fruktansvärt trött så kommer få sen om den senare.
Nu väntar jag på några brudar, ska dra och köpa gottis å dra hem till emma med!
Imorgon ska ja sova ut tills jag vaknar av mig själv, gud så underbart! :)
Trevlig kväll
Har insett vad tråkig bloggen ser ut när det inte är några bilder så ska försöka bättre mig på att lägga in det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0