Min hälsning

Vi målade som sagt sovrummet i lördags och såhär blev reultatet 
nejdå, men ja ville göra lite konstvärk innan det va dags att måla det seriöst...
Tillslut blev det hel vit och vi är nästan klara, vill inte flytta in sängen igen är så skönt att ha den i vardagsrummet framför tv:n,där skulle ja kunna bo vilket jag gör nu också :p
Vi drog även iväg och såg Sanctum 3d, den va faktiskt bra tycket ja, lite besviken på slutet bara.  Men helt klart sevärd! Efter den drog vi iväg och åt på nya peking va riktigt mysigt och gott.
Igår (söndag) vaknade jag av att jag kände mig sjuk och visst var jag de....  fick bli sängen hela dagen och älskling köpte tv4 permium för att jag ska ha något att göra när jag är ensam och sjuk idag.  Så idag ska nörda några program jag vill se.  Knäppt att jag är vaken nu btw när det är lov och allt men ibland är det bra att komma upp i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0