Ridin´Solo


Rally helgen är över, nykter blev den också, ett annat mot förra rally då man var ganska så rund om fötterna.
Fredags kvällen spenderade jag hemma hos josse med några och kollade på film, snackade och drog några varv.
Dagen efter ringde klockan och ja fick gå up tidigt eftersom ja lovat att skjutsa pappa på rally, när ja kom hem igen somna ja och vaknade runt 1-2 därefter åkte jag och tony till milano och köpte mat, sen hämta jag upp sofie och vi drog och kika på innebandy, riktigt överglada blev vi när vi åkte hem också :)
Kvällen började som chaufför, och hemma hos sara tills jag blev jävligt trött så ja däcka hemma i soffan.
Igår drog vi iväg till torsby för att möta lekvattnet, vinst fick vi med oss hem också 7-1, riktigt gött..
Idag började dagen riktigt jävla dåligt, allt har gått emot mig och då menar jag verkligen allt, kom till skolan efter att jag funderat på att skita i lektionen eftersom jag var så jäkla trött men jag tänkte att nej nu jävlar ska jag upp, kommer dit och läraren kommer aldrig, då kom ja på att hon hade sagt att hon skulle vara borta någon dag men jag hade glömt vilken så såklart var det idag, hade också planerat hela helgen att jah skulle åka iväg till parfymaffären på håltimmen, men då är det ju måndag idag så då kan dom ju tydligen inte ha öppet , jag som faktiskt tänkte vara gullig mot min pojkvän och köpa en alla hjärtans dag present, men icke.  Åkte till pekås där jag skulle köpa ett kort istället, men såklart fanns det inget, åkte till domus istället.
Kom hem, glömde presenten i bilen fick springa ner tillbaka, kom in och blev sjukt törstig öppnade vattnet jag precis köpt, såklart så hade just den flaskan blivit skadad så där stod jag dränkt i vatten även hela köksgolvet :(
Nu måste det bara vända snart, har ju prov i eftermiddag så!
Plugga blire, hej
Min kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0