Addiction

hallo.
måndag och hål, tillbringas hemma framför datorn med cola å ostkrokar :)
Var ett tag sen men kan berätta om min helg, efter skolan i fredags besiktades bilen, det gick snabbt och enkelt så vi tog en tur till karlstad för att köpa ett nytt soffbord osv, kom dock bara hem med en lampa ojoj..
När vi kom hem tog jag med mig emma till styrkan för att köra lite, efter de somna ja på soffan.
Lördagen började med en tur till lakheden sen handling och lagade lasange, sen drog jag till denise på födelsedagskalas, kvällen avslutades på folkan, inte värt tyvärr..
Igår blev en bakis dag som vanligt när jag har vart ute orkar jag inte göra ett piss dagen efter, mår inte bra alls. Men vi började spela lite sims3 och åt pizza så det var en helt okej söndag ändå, höjdpunkten på veckan är ju även solsidan som går på söndagar, mitt favvoprogram :)
Hopppas veckan går fort för jag vill ha helg nuu..  gillar inte jobbiga skoldagar med prov läxor och allt.
Nu ska ja snart dra iväg till skolan igen för ekonomi och ikväll blir det innebandyträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0