Invincible

Igår va en riktigt piss dag som jag bara vill glömma, inget funkade. Men det värsta var nog när ja skulle laga kyckling, ris och currysås, tänkte att jag absolut inte kunde misslyckas. Jo men visst, skulle börja äta och skärde upp den förbaskade kyckling, den var full i blod :o sprang ut och höll på att spy, Tony fick slänga och ta reda på allt, jag gjorde mig tillslut spagetti snabbt innan ja skulle dra iväg på träning.
Aja nog om det, ligger i sängen har precis kommit hem från första lektionen för idag och nu börjar jag inte förrän två som vanligt, gött ärre ibland, skulle dock vilja sluta tidigare när jag ändå är uppe, men men.
Ska sätta på oth och kolla på och sova en stund innan det bär av till skolan för uf. Resten av dagen får nog bestå av att plugga.
Har äntligen tagit tummen ur och beställt klipp och färg tid också! (y)
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0