Life is a mystery

hejhej!  I torsdags vände det, och hände massa sköna saker, klippte och färgade mig, drog till kd och kolla lite på balklänningar, åt på max, fick reda på att ja skulle börja på styrkan, handlade på rea när de va typ inga folk på bergvik, så underbart är det att handla i tomma affärer :)
Igår åkte jag med mamma ner till kd och kollade,även provade balklänningar och fastnade för en som blev med mig hem :)  Alltså en sak mindre att tänka på (y)
När ja kom hem beställde vi thaimat och mös till två filmer, the girl next door (den ifrån 2007) fyfan för den!  och någon mer som ja inte minns va den hette.
idag vaknade jag upp i hopp om att dra till styrkan men icke, då var receptionen stängd så de blev inget... Gick och la mig tillbax och vaknade upp 1- halv2 ringde direkt till milano och beställde frulle, men nu fåre snart vara slut på hämtmat, detta går inte!
Nu måste ja städa innan annis kommer hit, annars kommer hon få en chock så bedrövligt som det ser ut!
Ikväll ska vi ut på kulturnatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0