Lippen

Gud är så lett så de finns inte, måste få skriva ut min aggressioner innan de går ut över någon, ronia och anna fick ta lite förut men tror dom förstår mig och var inte så glada själva heller. Men till saken, har sovit skit dåligt men pallrar mig upp till skolan eftersom ja känner att jag inte kan svika min grupp när vi skulle ha lekar idag. Kommer dit efter att ha stressat som en ja jag vet inte vad, plus att de va över 20 minus ute (jag gick), så kommer de en och säger att våran lärare är hemma och lektionen är inställd, den här lektionen är på 3 timmar.. hon frågar även om inte han kunde ha skickat ett sms till oss och sagt de eftersom vi endast är 5 eller 6 st i den här gruppen, hur svårt kan det vara. Jag får ju endast vänta 3 timmar utan att ha ett skit att göra eftersom det jag behöver jobba med ligger hemma, sen fanns det ju även dom i min grupp som inte började förrän om 5 timmar som inte kan gå hem eftersom dom inte bor i hagfors. Hur kul?!
Blir så fruktansvärt lett eftersom jag är hur trött som helst, funderar starkt på att hoppa en den tråkiga kursen pga detta nu också, men känns ovärt då jag iaf har skrivit en lång uppsats om det och gått upp isf i onödan i ett halvår.
Hur som helst har jag precis kommit hem eftersom jag bestämde mig för att dra hem och sova annars pallar jag aldrig den här dagen med det här humöret.
Nu kan ja sova eftersom jag fått ur mig mina tankar! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0