unstoppable

ååh fredag, du är så välkommen!
Idag har varit en ganska kort dag som har bestått av natur, plugg (prat) med sofie sen prov. När ja kom hem drog jag igång och städa allt typ, så nu är de så rent så. Beställde mig även ett paket med träningskläder mm, kände att jag var värd det!
Tänkte även att jag skulle med josse på spinning idag men efter att de var fullt så blev jag helt omotiverad till att träna, men ska nog försöka orka mig iväg en sväng.
Sen måste jag även åka iväg och fixa lite inför imorgon, öppet hus på skolan nämligen och vi ska visa upp vårt företag Foreveruf. Så blir skolan imorgon också, men får förhoppningsvis vara ledig en annan dag istället.
Nej nu ska ja gå och snosa lite på tony... hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0