jullov

Sista dagen på jullovet, har inte gjort så spec mycket den här veckan, har bara tagit det lugnt och mått. Väldigt behövligt faktiskt och jag hoppas jag är redo för min sista gymnasie termin ever.
I torsdags tog jag pappa och älskling en hel dag i karlstad och ja inhandlade äntligen en ny innebandyklubba blev även ett par byxor. Annars har inte så himla mycket mer hänt utanför hagfors kommun.
Tänkte att jag skulle ta med mig tony och en tur på längdskidorna idag men vädret såg inte alls lockande ut så får bli en promenix senare istället.
Jag har nog nästan bestämt mig att de får bli ett kort på hälsan i ett halvår också, nu jäklar ska ja sätta igång.
Har inte så mycket mer att skriva, kan dock bjuda på några bilder ifrån nyår i trysil :)
Måste även tillägga att jag var med om det häftigaste fyrverkeriet i mitt 18 åriga liv, men fick inga bra bilder alls, tråkigt nog :/

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej hej! :D

Hoppas allt är bra??

2011-01-10 @ 21:00:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0