hearts in the air

hemskt länge sen nu igen.
Har hänt en del ändå sen sist. Under helgen åkte vi till liseberg med marcus och sara, fick en ritkigt rolig dag trots regn..
Vad jag gjorde mer minns ja inte riktigt.
Igår drog jag iaf iväg till kd där denise klippte mig på sitt nya jobb, tack skaru ha! Gick i lite affärer men va inge vidare kul själv och jag köpte ingenting. Senare åkte jag och sofie som precis hade kommit hem från napa till sara där vi snackade och käkade.
Idag har jag sovit länge, men nu är jag äntligen uppe, ska fixa med grejer jag ska ha med hem till pappa, ska tilbringa några dagar där och starta loppis, om ja orkar men det är min plan iaf :) haha
Har ju inget bättre för mig och behöver pengar så.
På fredag åker vi till åland och firar midsommar på kryssning.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0