im back

Jaha, då var allt över och livet som arbetslös började idag.
Kan inte fatta att allt är slut, kommer saknar den underbara tiden jag hade med alla studenter, vi hade riktigt roligt och tiden gick förjävla fort. Vill också tacka för all uppvaktning på min student, för alla fina blommar och paket. Hade en fantastisk dag som jag faktiskt kommer tro det eller ej, minnas resten av mitt liv.
ååh vill bara göra om det igen...
Bilder får komma in en annan dag eftersom ja inte hunnit lagt in alla på datorn.
Fredagen var alltså riktigt bra, resten av helgen umgicks jag med min kära pojkvän eftersom vi varit utan varandra ett bra tag nu i mina studenttider, mycket mys har de blivit.
Idag har jag varit till skolan för att se om mina grejer som mentor sören lämnade kvar i fredags men icke, så fick gå till exepditionen där iaf min kamera låg, tack o lov. Undra vad vaktmästeren gjorde med mitt sprit som också låg där, plus lite andra grejer, men men ...
Sedan drog jag iväg till arbetsförmedlingen, vilket tog emot enormt. Ge mig ett jobb bara!
Nu har ja fixat lite här hemma efter allt, ser ut som ett bombnedslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0