my heart is refusing me

Usch vilket beslutsångest jag står inför. Igår när jag var hos pappa så sökte jag ett jobb i norge utan att ta reda på vart de låg eller någonting, tyckte att de kunde vara kul att testa.  30 minuter senare efter att jag hade skickat in ansökan så ringer telen, va ett konstigt nummer och hade typ ingen mottagning så jag svarade inte. Nummret lämnade ett röstmeddelande som jag lyssna på och det var en norsk som pratade, hon sa att hon skulle skriva ett mejl till mig eftersom jag inte hade svarat, mer än så förstod ja inte.
15 min senare kom ett mejl där de stod att ja blev erbjuden jobbet jag precis hade sökt, de ville att ja skulle komma så snart som möjligt. Efter mycke velande hit och dit så tackade jag ja och sa att ja skulle komma efter helgen.
Nu sitter jag alltså här och ska på måndag eller tisdag flytta till norge i två månader :o 50 mil bort.....
Får se hur jag klarar mig. Imorgon drar vi iaf till åland, jag, tony, jocke, denise, mamma och anders.
Och på söndag fyller jag tydligen år och efter de blir de alltså norge i två månader, Hoppas för allt i världen att jag har internet där jag ska bo annars kommer jag nog en alldeles snart tillbaka.
Allt för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0