next to you

Nu är mitt liv helt omställt, har hänt hemskt mycket på bara några dagar. Förra veckan sålde vi bilen, köpte en ny samma dag. Drog till huvudstaden i fredags för att ta färja över till åland, mycket trevlig midsommartrip blev det.
Kom hem på lördagskvällen då jag och min älskling drog iväg och handlade drink tillbehöver innan vi började blanda hejvilt hemma, efter några så drog vi iväg till grannen och sedan en sväng till parken. I söndags fyllde ja 19 år och dagen var ganska dryg men också trevlig avslutades med god middag och mys.
I måndags fixade jag hela dagen med allt som var tvugen till att göras, arbetsförmedlingen, älvstrandens bildningscenter, expert, apotek, mat affärer och mycket mer, packade och tillbringade min sista tid i sverige på ett tag med min fina pojkvän.
Igår gick jag upp kl halv 8, drog iväg kl 8 och körde och körde. Efter cirka 9 timmar var jag äntligen framme här i norge, hemsk bilfärd, regnigt och jävligt..  Träffade chefen och några till, riktigt trevliga och så åt vi mycket god middag tsm.  Sen kom en väldigt jobbig kväll och natt, kände mig så himla ensam men somnade tillslut.
Idag började ja jobbet, vilken omställning och vilken värk jag har nu, blev dock genast piggare när jag slutat jobbet och vi fixade internet till mig, såå glad :D
Har precis tagit en dusch sitter framför tvn, äter chips och dricker cola. '
Förhoppningsvis börjar jag lära mig lite norska tillslut då blir jobbet lite enklare, kan va krångligt att ta beställning på något jag inte fattar vad det är, men de fixar sig.
Nu ska jag avrunda detta men kommer antagligen och skriva ganska mycket här framöver för att fördriva tiden och minnas det här jag gör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0