San francisco

Har ingen skriv lust alls, men slänger in ett inlägg ändå.
Bilderna har ännu inte kommit in i datorn, jag har fullt upp även om ja inte gör ngt typ :p
Igår låg jag i sängen tills tony kom hem då vi drog och firade hans mormor, efter det träffade jag sara och emma, blev en hel del snack, trevligt.
Idag har jag suttit ute i solen ett tag innan det nyss började spöregna, svensk sommar ♥ . Tänker på att jag kunde har varit i napa och levt livet nu som mina vänner där nere antagligen gör.
Ikväll ska jag iaf vara kontollant till bingon i skoga, ruskigt kul, ännu bättre att de kommer regna hela kvällen säkert.
Sen hoppas vi på att de blir liseberg till helgen skulle vara riktigt jävla rååkul!
Nu ska jag avrunda, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0