cold as you

Helgen är över och den har varit bra. Dock fick vi inte hämta våran lilla plutt men nästa lördag kommer hon :D
I fredags efter skolan skulle jag dra till med något ovanligt för att va mig, göra macarons.... herregud säger jag bara aldrig mer, dom blev inte riktigt som tänkt, och efter att ha haft hela köket full i ägg och gjort tre satser så såg de ut såhär:
pinsamt!
Besöket som kom senare gillade dom iaf (så dom smaka bättre än dom såg ut) och vi hann med och kika på en film.
Lördags vakna jag rätt tidigt av solen i ögonen, gick upp åt good frulle och chillade innan vi drog till tonys mormor och morfar där vi blev bjudna på våfflor. Efter de drog vi hem jag gjorde mig iordning och drog på 18 års kalas som blev nyktert för min del.
Idag har vi myst, handlat, lagat tacogratäng, gått på en liten promenix, en tur till lakheden, handlat än en gång, gjort rabarberpaj och bara degat precis som söndagar är till för. Hann även med att träffa båda päronen idag, dock var bara pappa här en sväng i typ 2 min för att lämna mitt hm paket kl halv9 imorse (var helt död och minns det knappt), och mamma av en slump på pekås, men ändå :)
Nu ska jag sätta mig i soffan och kika på en film tsm med snos, chips och cola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0