En liten stund på vår jord

Då var helgen i princip över, match i fredags som slutade oavgjort och vi var skit dåliga rent ut sagt, men har ändå vunnit serien så spelade inte så stor roll :)
Efter de drog vi och hälsade på pappi och fick mat, sen hem helt slut och somnade direkt.
Lördagen vaknade jag med huvudvärk som vanligt, men vi drog ändå iväg på pimpling, som vi gav upp ganska snabbt dåde blev jävligt kallt även om solen sken. Åkte hem och jag sov och sov och sov pga av min huvudvärk, den gick aldrig bort så vi åkte till exär och köpte mat sen hem och sov mer..
Sov alltså bort hela dagen, lagfesten å allt :( Kollade på unstoppable på kvällen och åt massa onyttigt och gott innan jag somna igen.
Idag ska vi försöka fixa till sovrummet så vi kan sova där inatt i dubbelsängen men nu först butterfly effect sen vill jag ha kycklingtallrik som hoppas jag får som jag vill!
Ha en skön Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0