Higher

Har haft fullt upp sedan lillan kom hit till oss, kräver mycket tid och energi men vi gillar henne ändå :)
Helgen var det ju som sagt fullt upp, på natten till lördag fick vi inte många timmars sömn då hon väckte mig klockan tre och tyckte att vi skulle gå upp, sen 4 sen 6 , vid 9 fick ja verkligen lov att gå upp. Kollade på tv och busade lite. Senare kom svärföräldar på besök och vi gjorde några ärenden. På kvällen gick tony ut och jag åkte och fick mig mat hos mor och anders och spenderade earth hour där innan ja drog och hämta sofie och vi mös ner oss till oth och hade pratstund :)
I söndags åkte vi en sväng med Svea så hon fick hälsa på i lakhedan, senare kom min käre bror på besök, efter de även mamma. Vi gjorde tacos och kikade på film.
I måndags var vi iväg på uf mässa på ccc i karlstad, jävligt dryg dag, inte så konstigt med tanke på vissa saker. Ont i hela kroppen framförallt fötterna och det var underbart att komma hem.  Förövrigt gick det riktigt bra för älvstranden och många vann priser, min mentor sören fick pris som bästa lärare, kul för han :)
Igår finns det inte så mycket att nämna om.
Idag gjorde jag prov mot min vilja eftersom jag hade tränat noll på det :/
Nu har jag precis avklarat ett pump pass, helt slut i armarna.
Ska kika lite på internet innan jag och älskling ska ha mys kväll med popcorn och cider, är ju trots allt lill helga:)
Men först ska ja dela med mig av lite bilder på vår bebis, Svea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0