Längesen

Still sick..   jobbigt äre när snoret flödar..
Orkade iaf få mig en liten promenix hem till mor igår eftersom jocke ringde och sa att han hade fixat mat, det var gott sen somnade jag där tills tony kom och hämtade mig.
Senare fick jag även offra mig att åka iväg och fira anders som fyllde år, hämtade även ett paket med en super skön morgonrock som jag har beställt så resten av kvällen mös jag ner i den.
Såååå Goo!
Är även riktigt lett på att jag alltid ska bli sjuk på fel tillfällen, jag som hade en massa saker påställt under lovet, nu kan jag inte göra ett skit bara sitta hemma och ruttna, förhoppningsvis är jag bättre i slutet på veckan.
Nu ska jag sätta mig och skriva en projektplan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0