Spring

wiho vilket underbart väder!
Sitter hemma för tillfället och har precis ätit makaroner och köttfärsås isätllet för skolans äckliga köttfärslimpa. Ska strax ta en promenix tillbaka och efter skolan ska vi ha revymöte, kommer bli intressant.
Igår var det sista "träningen" för säsongen innan barmarken börjar, fikade och pratade. Ska bli riktigt skönt faktiskt att slippa åka till exär för att träna, kommer spara så mycket tid :)
Ikväll ska jag ta tag i träningen och det får bli ett pass på styrkan!
Känner mig faktiskt riktigt stolt över mig själv som gick upp imorse och gjorde ett prov jag inte tränat allt på så jag är nog värd något gott ikväll, städa, träna och sen bara mysa ner mig i soffan de vore något de!
Nu avrundar jag tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0