trött

Rolig kväll i fredags blev det, tål dock inte sprit och mådde direkt piss dagen efter, orkade inte åka hem så fick stanna i saras lägenhet där jag låg och stirrade i taket i flera timmar, till min fis kom och hämtade mig. Var dålig precis hela dagen så på kvällen fick det bli en film. Sen var ja även världens snällaste och skjutsade några på fest även om ja fortfarande mådde piss.
Sen däcka jag totalt i sängen och vaknade inte ens av mobilen som ja brukar.
Det var min hemskt roliga lördag!
Sista dagen på lovet så gjorde jag knappt något heller, va helt dö typ hela dagen, sov sov och sov...
Va inte alls redo för skola idag, så duschade när klockan ringde sen gick jag och la mig igen.
Ska dra upp och käka lite och försöka sova igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0