forever and ever

Tänk att när man egentligen har tid över så skriver man inte, har väl roligare saker för mig antar ja och tur är väl det.
Utgången i lördags var riktigt kul, finns dock saker som kunde varit roligre men hamburgaren jag köpte innan ja skulle gå hem gjorde allt bra och var nog bland det godaste, mest minnevärt på hela kvällen alltså, haha.
För ovanlighetens skull var ja inte så bakis när jag vaknade, vilket var så fruktansvärt skönt! Så vi drog nästan direkt iväg och tvättade bilen, åt mat, åkte hem slöade lite till oth, åkte till sörby och åt mer mat, slöade där, drog hem igen och kikade på en film innan vi somna.
Idag vaknade jag av att Svea lekte med en råtta framför mitt ansikte och rev mig, fick panik och trodde jag skulle ha ett stort rivmärke över hela ansiktet på lördag när balen är men som tur va så syndes det inte spec mycket.
Sov ett tag till innan jag kikade på några oth avsnitt, därefter drog jag iväg till skolan och spelade kubb med några flickor, värt att nämna att mitt lag vann.
Efter de drog vi till nicein och käkade en fet hamburgare tallrik.
Sedan hem och iväg till sjukan med sofie där vi solade, hem och duscha och drog iväg och spelade lite fotboll med några få studenter. Nu har jag precis kommit hem ifrån sara där vi kikade på skräckis och det är därför jag sitter här och skriver en massa skit eftersom jag ändå inte kan sova.
Men ska försöka få ordning på det och lägga mig brevid en snarkande kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0