go go go

Helgen har varit goodie.
I fredags blev det som jag skrev att de skulle bli nämligen utgång, förfestade hos sara innan vi drog till parken och jag hade riktigt kul.
Morgonen efter är som vanligt inte så rolig, vaknade kl 6 helt förstörd och fick vänta på att allt skulle komma upp tillbaka. Somnade efter en stund och sov till cirkus 11.
Blev med sara och hennes klassisar ut på marknaden innan jag och t drog och åt grillat.
Senare på kvällen åkte jag ner till sara igen där de skulle börja dricka men ja kände att de gick inte så bestämde mig för att vara snäll och agera chaufför,  en lång kväll blev det men de va trevligt tills jag skulle åka själv hem ifrån sunne och mötte många läskiga djur på vägen...
När jag kom till hagfors hämtade jag en full tony, vi satte oss och kikade på en film innan vi både däckade skönt i sängen.
Idag när vi vakna blev de direkt iväg till kd med hans family, fick lite ikea grejer, lite klädesplagg, ett par utspringsskor och en väska till balen, perfekt alltså! :)
Under kvällen  har vi kikat på film och ätit jordgubbar med smält choklad, jag älskar det verkligen! mums
Imorgon är jag ledig så morgondagen kan nog inte bli bättre, dock måste jag plugga men det ska göras i solen hade jag tänkt.
Nu tar jag natten, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0