Unbelievable

Usch va piss jag mår, lyckades dra på mig en förkydlning under helgen och vaknade med hög feber på lördags morgon = inget gjort alls och hade en skit tråkig samt jobbig dag, missade festen som för två år sen var årets fest men eftersom det har börjat spåra med den så kanske de inte gjorde så mycket ändå..
Vaknade även idag och inte kunda röra mig, är ett under att jag nu kan gå in på datorn och skriva när jag inte ens hade krafter till att öppna ett tuggummipaket för 10 min sen.
Jag som skulle plugga den här helgen, har massvis att göra :( men hjärnan och kroppen funkar inte som den sak just nu tyvärr.....
Blir alltid sjuk vid fel tillfällen.
Imorgon är det måndag och jag måset verkligen till skolan för att göra spanska prov annars kommer jag inte klara den kursen.
Nej nu ska ja sluta tycka synd om mig, eller nej de ska ja inte men ska sluta skriva ner det iaf.
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0