Hear you me

Jag började mitt nya liv i måndags som bestod att att jag skulle göra nyttiga saker än att bara slöa bort tiden och börja röra på mig. Det har funkat bra tills igår då ja sov bort halva dagen till halv 12 fast gjorde bra saker efter det som tur va, jobbade matte c osv, va till och med på lektionen. Men idag brast det totalt sov fram till 10 över 12 och hela dags planeringen är nu förstörd...... Så nu är kl 1 och jag hinner inte göra typ ett skit förutom att äta innan ja ska iväg på matte. Får ta tag i dagen efter det istället.
Har haft så svårt att somna de senaste dagarna vet inte varför och jag antar att det är därför jag sover så länge.
Är så trött så ja stänger av väckarklockan utan att ja märker det.
Bullarna jag bakade till älskling på kanelbullens dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0