pumped up kicks

Några dagar och även en helg har gått, shit vad tiden går snabbt. Är ju redan tisdag idag. Visst är det tråkigt att vara arbetslös men ja hinner fan inte med ngt ändå.
Under helgen har jag varit på innebandy med josse,emma & sandra, varit i kd och shoppat efter de blev de alkohol hos oss, skattade så ja fick ont i magen. Somna som en stock verkligen, snarare däcka kanske.
Vaknade och mådde inte alls sådär dåligt som jag brukar när jag har druckit, bara ont i huvve som fan men det är absolut inget att gnälla över när jag vet hur det kan gå.
Vi åkte till lakheden och fick oss mat, hem och städa sen hade mys hela kvällen och innan vi gick och la oss tog vi en promme på 4 km i regnet.
Igår sov jag riktigt länge, var så himla trött. Startade dagen med en 5 km lång promme med sofie i vågbacken, gick så himla snabbt för att vi hade så mycket att prata om. Sen shoppade jag upp mitt presentkort på madson som jag fick för ett år sen när jag var sjuk. Mysiga grejer fick jag.
Nu ska jag inte babbla på så mycket mer utan göra ett sista försök att hitta handtagen till crosstrainern.
Försöka hinna baka bullar tänkte jag också faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0