boys don´t cry

Ligger och myser med min sveafis.
Tänkte uppdatera lite om helgen som gått, i fredags blev det grillat och mys till harry potter, då hade vi även sett klart alla den här veckan förutom den allra sista, så jag beställde även biljetter till part 2 på lördagen.
Ganska tidigt på lördagmorgon drog vi iväg till karlstad, hämta ut pass, gick i lite affärer, fick mig en icurl som jag tjatat om hur länge som helst, även en mixer, och en klädhängare :) Sen blev det bio, satt med spänning hela filmen igenom men den slutade såååå bra, precis som jag ville. Nu blir det inge mer harry potter.
Efter filmen dängde jag grabbarna på bowling, rätt stort också, nööjd! Senare blev de käk och en sväng till morsan på klara innan vi åkte hem, hämtade Svea och nästan rakt ner i sängen.
Söndag låg jag och drog mig länge i sängen innnan jag gick upp, fixade en massa i lägenheten, drog iväg för att slänga skräp och sen till sörby. Kom till sjögrändskorset där det låg en bmw i diket, såklart var det ju jocke och gusten som låg där så fick hjälpa som innan vi kunde åka vidare. Hämta en massa post innan vi drog hem igen.  Jag fixade en lasange, la mig sen i soffan och somna tills det var kvällen.
Fixade shakes som kikade på bridesmaids innan det blev sängen.
Bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0