Yeah

Fullt upp har det varit fram tills nu, jag kan andas igen.
Men har haft en sjukt bra helg. I torsdags åkte vi som sagt till ullared, eller varberg egentligen där vi sov, tidigt dagen därpå så gasade vi mot ullared och shoppade loss.
Notan hamnade på ca 6500, värt att komma ihåg.. Fick en massa fina saker så jag är nöjd även om det försvann mycke pengar :)
Kom hem på natten någon gång helt slut, orkade ändå packa upp alla saker och visa tony, sen däcka jag totalt i sängen.
Fick inte sova på länge eftersom dagen efter väntade kick off med laget, åkte till ekshärad och var där hela dagen, va så jävla trött så hade inte direkt kul alls, men massagen gjorde dagen.
Kom hem så vare bara att hoppa in i duschen och dra iväg till sofie som redan var rund om fötterna. Vi drog igång iaf och fler folk kom. Hade en riktigt rolig kväll men skippade parken som alla drog till sen.
Igår var det soffan som gällde hela dagen, hade inte ork till ngt annat, fast de kan va skönt ibland det också så jag klagar inte.
Allt för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0